Esprit став партнером УЄФА в сфері жіночого футболу


12.10.19  643
розвиток жіночого футболу, Esprit, УАФ, УЄФА, UEFA Esprit, Together #WePlayStrong, женский футбол, жіночий футбол, ЖФК
Товарний знак Esprit внесе свій вклад в підтримку розвитку жіночого футболу, як офіційний партнер УЄФА в сфері брендового одягу.

Раніше партнерські угоди з УЄФА в області жіночого футболу підписали виробник спортивних товарів Nike і платіжна система Visa.

Розширення прав і можливостей жінок і боротьба зі стереотипами є ключовими цінностями бренду Esprit. Він також підтримує підвищення ролі жінок в спорті і на керівних позиціях. Esprit націлений поширювати і доносити футбольні історії успіху до широких мас, включаючи покупців продукції в світі моди.

В рамках співпраці, яке триватиме з 2019 по 2021 рік, Esprit буде надавати брендовий одяг співробітникам УЄФА і волонтерам, які працюють на турнірах УЄФА для жінок, включно з фіналом жіночої Ліги чемпіонів і фінальну стадію жіночого ЄВРО-2021 в Англії.

"Ми дуже раді, що Esprit став третім партнером УЄФА в області жіночого футболу. Як бренд Esprit довів прихильність просуванню ролі жінок в спорті і прагнення прати бар'єри між статями", - заявив маркетинговий директор UEFA Events SA Гі-Лоран Епстейн.

"Наша співпраця в сфері стилю життя з компанією Esprit, яка буде підтримувати наші турніри і проекти, в тому числі кампанію Together #WePlayStrong, демонструє, наскільки великий потенціал жіночого футболу, і доводить, що він здатний підтримувати себе самостійно, - додав Епстейн. - Ми поділяємо це прагнення і пристрасть, спрямовані на розвиток жіночого футболу, і хочемо надихнути ще більше людей, щоб вони насолоджувалися грою або переглядом цього прекрасного виду спорту".

У червні Esprit запустила у співпраці з організацією ООН-жінки (структура ООН з гендерної рівності) кампанію WE ALL. Її мета - просвітництво суспільства в питаннях необхідності гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок. Партнерство з УЄФА - потужний поштовх для подальшого просування цих цінностей.

Завдяки відмінно зарекомендованій себе кампанії Together #WePlayStrong, бренд Esprit і УЄФА об'єднають уболівальників і гравців по всьому світу і допоможуть створювати образ сильної жінки, що надасть потужний соціальний ефект навіть за межами спорту.

"Ми дуже раді співпраці з УЄФА в сфері жіночого футболу, - зазначила Міа Уакім, яка курирує в Esprit роботу бренду і його продукцію. - Ми звернемо увагу на жінок, зразки для наслідування, і тим самим посприяємо реальним змінам. Ми хочемо надихати дівчат вірити в себе і бути сміливими, щоб вибирати в житті самі різні напрямки".

Дебют Esprit в якості постачальника одягу відбудеться на фіналі жіночої Ліги чемпіонів 2020 року в Відні.

© 1998-2019 UEFA. All rights reserved.

Стаття:

Esprit став партнером УЄФА в сфері жіночого футболу



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
РІЗНЕ:
Використовуються технології uCoz Використовуються технології uCoz