Hublot став офіційним партнером жіночого ЄВРО-2021


25.02.20  344
розвиток жіночого футболу, УАФ, УЄФА, UEFA Hublot, Together #WePlayStrong, женский футбол, жіночий футбол
(© 2020 UEFA): За 500 днів до жіночого ЄВРО-2021 швейцарський годинниковий бренд Hublot став офіційним партнером всіх жіночих турнірів УЄФА.

До старту ЄВРО-2021 серед жінок в Англії рівно 500 днів. Hublot стане одним з офіційних партнерів і надасть електронні табло, які використовують четверті арбітри для позначення доданого часу і замін.

"Це прекрасний момент для активної участі в жіночому футболі. Чудово, що в особі Hublot ми знайшли однодумця, який розділяє наші цілі і прагнення", - сказала глава відділу УЄФА з жіночого футболу Надін Кесслер.

"Hublot стає офіційним партнером і спонсором жіночого футболу УЄФА в усіх наших турнірах і кампаніях, включаючи Together #WePlayStrong. Ми сподіваємося, це допоможе нам збільшити аудиторію нашого виду спорту і зміцнити існуючі відносини з тими, хто вже грає в футбол", - додала вона .

Угода передбачає підтримку жіночого футболу на всіх рівнях. Hublot стане партнером Ліги чемпіонів УЄФА, дорослого чемпіонату Європи, чемпіонатів Європи WU17 та WU19, футзального ЄВРО і візьме участь в кампанії Together #WePlayStrong, мета якої - привернути до занять футболом більше дівчаток і жінок.

Крім Hublot, за останні 15 місяців УЄФА уклав подібні історичні угоди з Nike, Visa і Esprit. У 2017 році УЄФА ухвалив революційне рішення розділити права на чоловічий і жіночий футбол.

"Привабливість жіночого футболу стрімко зростає. Ми раді, що лінійку наших партнерів поповнив такий престижний бренд, як Hublot, який чітко намірений популяризувати жіночий футбол", - сказав маркетинговий директор UEFA Events SA Гі-Лоран Епстейн.

"Угоди з всесвітньо відомими брендами, такими як Hublot, - саме те, на що ми розраховували, коли два роки тому розділили права на жіночі і чоловічі турніри. Вони доводять, що жіночий футбол може знайти підтримку завдяки власними перевагами", - додав Епстейн.

"Це чудове партнерство, ми раді, що воно поширилося і на жіночий футбол. Ради, що працюємо разом з УЄФА на самих різних турнірах. Футбол - сама захоплююча і пристрасна гра на планеті. Ідеальне поєднання з Hublot", - зазначив генеральний директор компанії Рікардо Гуадалупе.

"Як і УЄФА, Hublot ставить якість на перше місце, має великі плани на майбутнє і пишається відданими шанувальниками. Сам бог велів нам бути партнерами! Ми пишаємося партнерством з УЄФА і тим, що підтримуємо розвиток цієї прекрасної гри", - додав він.

Нова угода з жіночим ЄВРО-2021, продовжує багаторічну співпрацю Hublot з УЄФА, що почалося перед ЄВРО-2008. З тих пір швейцарська компанія підтримувала всі чоловічі ЄВРО і зробить це знову влітку, коли першість пройде в 12 країнах.


Стаття:

Hublot став офіційним партнером жіночого ЄВРО-2021



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
РІЗНЕ: